dag 24 - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van karin en john - WaarBenJij.nu dag 24 - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van karin en john - WaarBenJij.nu

dag 24

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg karin en john

27 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Vanmorgen rijden we de wolken in, ze komen tussen de bergen door en wij moeten de berg op. We nemen de highway 7 richting Christchurch zo'n 300 km te gaan, dat wordt dus een autodag. We nemen de Lewispas die als heel mooi word omschreven. Nou dat klopt inderdaad, het is weer geweldig, als de wolken weg zijn en de lucht weer blauw is het net alsof we door Oostenrijk rijden. We stoppen een aantal keren en maken ook nog een korte wandeling en genieten van al die bergen om ons heen. Als we verder rijden worden de bergen steeds kaler en het landschap steeds droger en dor. Wat een verschil met een paar km daarvoor. Het is inmiddels 30gr we picknicken weer la gs de weg en komen om 3.30 pm in Christchurch aan we zoeken een motel maar die blijkt vol, we vragen maar gelijk of zij iets weet en de mevrouw gaat voor kns bellen, het valt niet mee maar ze vindt iets voor ons buiten de stad aan het strand, ook niet verkeerd toch. We maken nog een strandwandeling en zitten even heerlijk in de zon. Morgen de stad bekijken.

• 27 Februari 2014 - 21:13

Andre: