dag 7 - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van karin en john - WaarBenJij.nu dag 7 - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van karin en john - WaarBenJij.nu

dag 7

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg karin en john

10 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, New Zealand

Vanmorgen vroeg op de was in de koffers en op naar het verhuurbedrijf voorde auto. een mazda 3 een leuke auto, de koffers er in en afscheid nemen van Henny (we zien haar vrijdag weer zij moet werken en wij gaan genieten). we rijden richting het noorden, ons doel is Wangerai. Het is eerst wat onwennig want het is allemaal andersom. Het stuur zit aan de andere kant dat is al raar, we hebben expres een automaat genomen dan hoef je niet met links te schakelen. En verder mag hier alles wat in nederland niet mag, links voorrang geven, rechts inhalen! En als we de bocht om gaan gaan de ruitenwissers aan, maar alles went. Als we auckland voorbij zijn komt er een complete natuurs verandering, het lijkt wel of we in oostenrijk rijden, er is geen highway meer alleen 2 baanswegen die flink omhoog en omlaag gaan, en heel veel metershoge varens (zo groot als bomen) en dan ineens zien we de pacific oceaan, se stoppen bij een klein plaatsje ruakaka en genieten van het uitzicht (zie video). Om 16.00 zijn we in Whangerei ons doel van vandaag en boeken een motel oor 2 dagen. Morgen op pad voor nog meer moois in de omgeving.
even voor de mensen die ons smsen of appen, onze telefoons doen het hier niet ik heb een tijdelijk nummer 02229034.

• 10 Februari 2014 - 09:19

Marijke:

sjonge ik hang aan jullie lippen(figuurlijk) mohooi
    groe(n)ten

• 10 Februari 2014 - 10:58

Remco En Romy:

Klinkt allemaal super!!! Op dat auto rijden na dan haha.
    Nog heel veel plezier xxxx Remco en Romy

• 10 Februari 2014 - 14:19

Danielle:

Heel herkenbaar met de ruitenwissers! Gelukkig zijn de koffers weer aanwezig! Veel plezier!

• 10 Februari 2014 - 19:58

Andre:

Gaaf hoor! Inderdaad spannend dat auto rijden zo!

• 10 Februari 2014 - 20:28

Karin En John :

Ha die Zus! Ik schijn op jullie account te werken. maar dat maakt niet uit.
    We genieten met jullie mee! Liesbeth

• 11 Februari 2014 - 07:17

Anja En Jan:

jullie genieten er van merken we. leuk om jullie verslagen te lezen en vanuit hier iets mee te beleven.
    gr Anja en Jan

• 11 Februari 2014 - 12:05

Ada:

goed te horen dat alles weer goed verloopt.
    die ruitenwissers daar hadden wij op bali ook last van. lachen. veel plezier xx