dag 1 en 2 - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van karin en john - WaarBenJij.nu dag 1 en 2 - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van karin en john - WaarBenJij.nu

dag 1 en 2

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg karin en john

05 Februari 2014 | Nederland, Ridderkerk

Op naarschiphol, alles verloopt krurig op tijd en voor we het weten zijn we bezig aan de lange zit, ik klaag niet maar wat een pppp eind is dat en dan vrijdag nog zo'n stuk, maar we komen zonder problemen in kualalumpur aan. Ook de overstap daar naar Singapore gaat zonder stress, alleen blijkt een van onze koffers nog in kualalumpur te staan maar ik blijf rustig en hij komt mrt de volgende vlucht (1uur later) om 11 uur zijn we in het hotel.we gaan alvast wat bekijken van de stad, wat een mensen, gebouwen verkopers! We boeken een riviertoer bij avond, tip van andre drinken een biertje en eten een hapje en dat alles buiten, heerlijk hoor.morgen een ander deel van de stad maar nu op tijd slapen het bier doet zijn werk!

• 05 Februari 2014 - 17:16

Marja Van Roon:

Hoi John en Karin,

Zo al een beetje bij gekomen van de lange reis,en lekker kunnen slapen
    Wat een indrukken allemaal hè.
    Hier. wind en af en toe regen,bij jullie een lekker zonnetje zeker.
    Nou genieten maar daar!!!

Groetjes Lucien en marja

• 06 Februari 2014 - 07:21

Andre:

Hey!

Fijn dat jullie aangekomen zijn! Balen van de koffer zeg...
    Veel plezier in Singapore!

• 06 Februari 2014 - 08:01

Danielle:

Oeeh singapore! Een nog naar marina bay hotel ☺️ Veel plezier! Koffer komt vanzelf wel terug! X

• 06 Februari 2014 - 08:13

Danielle B:

Goede vlucht naar Nieuw-Zeeland, nog even volhouden en dan zijn jullie op de plaats van bestemming. Geniet er van. Hier is het grijs en grauw weer bah. Jullie missen niets haha.

gr.
    jullie buuf

• 06 Februari 2014 - 09:21

Monique:

Gelukkig jullie zijn in singapore aangekomen,het is een pppp eind. Geniet ervan, lekkere uitrustten en succes met het in een ander ritme komen.

Gr.x Cees en Monique

Tags: singapore,