inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Maasland, Nederland van karin en john - WaarBenJij.nu inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Maasland, Nederland van karin en john - WaarBenJij.nu

inpakken en wegwezen

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg karin en john

02 Februari 2014 | Nederland, Maasland

Het is bijna zo ver nog 2 nachtjes slapen en dan gaan we de lucht in. We hadden net nicht Henny op skype en het is daar 27 gr (sorry luitjes). De koffers staan ingepakt, met zomerkleding heerlijk en ik heb zelfs nog ruimte voor wat extra kleding, want ja je kunt niet voor 5 weken kleding meenemen er zal tussendoor gewassen moeten worden. Nieuw zeeland schijnt heel mooi te zijn, alles wat je aan landschappen in europa ziet is daar, zoals bergen zee en strand, geisers uit de grond, fjorden enz. (JAJA we hebben de boeken gelezen) en nu mogen we het zelf gaan zien.
we vinden het ook heel spannend, we zijn nog nooit zo lang van huis geweest en ook nog nooit zo ver weg maar hebben er heel veel zin in.
als je wilt kun je ons dus volgen het eerste verslag hoop ik vanuit Singapore te doen. Tot dan!

• 02 Februari 2014 - 15:18

Marjolijn:

Leuk hoor, ben stikjaloers! :-) Geniet ervan!

• 03 Februari 2014 - 13:01

Andre:

Super!
    Ik hoop dat jullie een fijne reis hebben!

• 03 Februari 2014 - 21:42

Anja Meijer:

Heel veel plezier op het zuidelijk half rond.
    vergeet niet saté te eten in Singapore in the saté garden. dit is een park, waar je allemaal saté kraampjes vindt. Tenminste dat was zo in de jaren 80 van de vorige eeuw.