dag 17 - Reisverslag uit Masterton, Nieuw Zeeland van karin en john - WaarBenJij.nu dag 17 - Reisverslag uit Masterton, Nieuw Zeeland van karin en john - WaarBenJij.nu

dag 17

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg karin en john

20 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Masterton

Op ons gemak vertrekken we uit ons motel, we skypen eerst met het thuisfront. Het gaat goed met Peter en hij mag vrijdag a.s. naar huis HIEP HIEP HOERA. Hartstiikke fijn en nu maar hopen dat het allemaal lukt thuis, zal best nog wel zwaar zijn hij is al zo lang uit de roulatie, maar komt goed!
We rijden naar de stad in en melden ons aan voor een rondwandeling door de stad. De stad is na een aardbeving in 1930 verwoest en toen in snel tempo weer opgebouwd in Art Deco stijl. We moeten van mijn pa een hoop foto's maken, wat we dan ook doen we lopen er zelfs een tweede rondje voor. John boft want het komende weekend is er een jaren 30 show. Allemaal oldtimers komen de stad in met mensen in de jaren 30 stijl. Leuk om te zien, ook hier worden veel foto's van gemaakt....
om half 2 vertrekken we richting Wellington we moeten daar zondag op de boot naar het zuider eiland. Het is 300 km rijden. We stoppen na 200 km in het plaatsje Materton, hier rijdt je daar zo 3 ujr over het gaat niet zo snel als in Nederland. We stoppen bij een motel met zwembad (we checken het 2 keer) en nemen gelijk een duik in het zwembad (het is vandaag 29 gr).
het leven is zo slecht nog niet.

• 20 Februari 2014 - 09:17

Remco En Romy:

Hahaha eindelijk lekker zwemmen!!! Geniet maar van het mooier weer. Vandaag kun je hier buiten douchen haha! Xxx

• 20 Februari 2014 - 16:43

Ada:

Ja goed he Peet naar huis.
    Ik ga hem zaterdag helpen.
    Wat een belevenissen lees ik toch steeds.
    GEWELDIG
    Geniet maar lekker daar.
    XXX

• 20 Februari 2014 - 20:56

Danielle:

Moest even bijlezen hoor! Eindelijk zwemmen, misschien was het bij de vorige dat je er zelf 1 moest graven