dag 16 - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van karin en john - WaarBenJij.nu dag 16 - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van karin en john - WaarBenJij.nu

dag 16

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg karin en john

19 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Napier

Na een rustige nacht gaan we om 9.30 u naar de haven an Taupo. We hebben met Henny afgesproken en gaan met elkaar een boottocht maken over het meer. We drinken eerst een bak koffie en gaan dan aan boord. Het is wat frisjes en bewolkt maar dat mag de pret niet drukken. We kabbelen over het water en keuvelen gezellig met elkaar. Op een bepaald punt stopt de boot voor de rotsen en daar zijn tekeningen op ge zien, wij dachten uit de oud/oertijd maar niets is minder waar, uit 1980. Het maakt ze niet minder mooi. Bij terugkomst in de haven gaan we nog even picknicken met Henny en dan rijden wij verder richting Napier, zo'n 130 km richting het zuiden. Eenmaal daar zoeken we een motel met zwembad, want het is weer warm geworden, we vinden er een met onze tomtom en boeken voor een nacht.alswe vragen waar het zwembad is blijkt die er niet te zijn, als we even later over de schutting kijken ligt het bij de buren ook een motel, zijn we iets te vroeg afgeslagen (schuld van tomtom zullen we maar zeggen) we lopen richting het strand maar daar staat zoveel stroming dat we niet gaan zwemmen, maar pootje baden, ook lekker. Op de terugweg halen we take a way bij de chinees, je koopt een bakje en vult dit met alles wat je lekker vindt aan chinees eten, makkelijk en lekker...

• 19 Februari 2014 - 08:55

Ineke:

Ohhhh wat ben ik benieuwd naar jullie foto's!!!! Veel plezier nog en een dikke kuzzzz xx