dag 6 - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van karin en john - WaarBenJij.nu dag 6 - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van karin en john - WaarBenJij.nu

dag 6

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg karin en john

09 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, New Zealand

Als een blok zijn we in slaap gevallen en we worden weer uitgerust wakker.henny heeft het ontbijt al klaar staan, wat een verwennerij. Daarna buiten koffie drinken eb bellen met het vliegveld of onze koffers al gearriveerd zijn. Deze komen om 13.00u aan en worden in de middag bezorgd. We gaan daarom Hamilton in er zijn daar mooie tuinen en die gaanwe bekijken, het is werkelijk prachtig, se maken een wandeling langs de rivier en gaan dan terug voor de koffers. Er komt echter een ttelefoontje dat de koffers pas 's avonds bezorgd worden, dat is niet leuk ik wil wel eens wat anders aan. We gaan lekker uit eten in hamilton en als we terugkomen staan de koffers voor de deur, gelukkig lekker douchen en schone kleren.
we maken alles klaar voor morgen, want dan gaan we met de huurauto op pad, spannend...

• 09 Februari 2014 - 23:41

Romy En Remco:

Fijn dat de spullen onderweg zijn!! En morgen gaat t echt beginnen!! Veel plezier!! Hele diikke kus van Remco en Romy

• 10 Februari 2014 - 11:58

Anja Hessler: