dag 3 - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van karin en john - WaarBenJij.nu dag 3 - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van karin en john - WaarBenJij.nu

dag 3

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg karin en john

06 Februari 2014 | Nederland, Ridderkerk

Na een goede nachtrust gaan we ontbijten, geen hagelslag en jam, maar een glibberig ei met stokbrood en jawel patat! Lands wijs lands eer zullen we maar zeggen. We gaan lopend, we kunnen de bushalte niet vinden, naar china town, ook dat is lastig als je een kaart hebt (we zijn net de tomtom gewent) maar we komen er toch. Het is er vol met marktkramen en souvenirs en het ruikt er naar allerlei specerijen. Iedere marktkoopman wil john een pak aansmeren maar john blijft no thanks zeggen. We kopen wat kitch en vervolgen onze weg naar marina bay, het is al weer aardig warm vanaf deze kant kijk je op de skyline van singapore wat imposant is dit zeg, rond een uur of 3 zijn we weer terug in het hotel en gaan afkoelen in het zwembad. Dit is op het dak van het hotel er is ook een fitnessruimte maar we houden het bij zwemmen, we hebben al genoeg gezweten. Vannacht vertrekken we weer richting vliegveld om 6.45u gaan we naar kualalumpur en om 9.00 richting Auckland dus tot in nieuw zeeland. Voor de appers onder ons we hebben hier bijna geen bereik met onze telefoons misschien in nieuw zeeland

• 06 Februari 2014 - 10:17

Karin En John :

Geweldig allemaal! Goede reis verder en tot ziens/horens/schrijfs in Down Under! Liesbeth, Tjeerd en Lotje

• 06 Februari 2014 - 18:03

Andre:

Leuk dat jullie er foto's bij hebben!
    Je kan bij het verslag aangeven waar je bent. Hij geeft nu aan dat jullie vanuit Ridderkerk schrijven :P

• 06 Februari 2014 - 23:16

• 06 Februari 2014 - 23:16

• 07 Februari 2014 - 05:13

• 07 Februari 2014 - 16:07

Karin En John :

Hee luitjes dat is nog eens genieten, (hee John je dronk toch geen bier meer) of was het nou dat je niet
    'meer' dronk. geniet ervan, maar wij blijven jullie volgen.
    Groetjes. Jaap

• 08 Februari 2014 - 14:27

Marijke:

nou jongens voor t eerst zover weg, dan heb je heel avontuurlijk alles wat niet in 1 keer goed kon gaan voorlopig weer gehad moet je maar denken, pas goed op elkaar en geniet..je hebt er zolang naar uit gekeken.xxx