dag 30 - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van karin en john - WaarBenJij.nu dag 30 - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van karin en john - WaarBenJij.nu

dag 30

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg karin en john

05 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Na een goede nachtrust gaan we richting het stadscentrum. Er is een leuke winkelstraat en die lopen we door. Ook is er een uitzichtpunt. Om daar te ko en gaan we door een lange looptunnel (onder de berg door) en komen we bijeen lift uit 1916, als hij het maar doet! We komen boven en zien de toren maar 196 treden te gaan, je moet wat doen voor een mooi uitzicht. We hebben inderdaad een prachtig uitzicht et in de verte mount huppelepup, sorry ben de naam kwijt, maar er ligt sneeuw op. We lopen naar beneden en drinken een bak koffie en gaan richting auto, voor onze laatste km van deze reis. 330 km te gaan naar Hamilton, naar Henny. Waar je hier ook rijd het is een fraai landschap. Na verschillende stops (de bruine bordjes) komen we om 16.30 aan in Hamilton, we gaan aan het bier en proberen onste herinneren waar we allemaal geweest zijn en vooral wat we gezien hebben. Het is zo veel dat moet met de foto's en film weer terug komen. We gaan zo een hapje eten en morgen nog een zon dag en dan op naar the airport.

• 05 Maart 2014 - 07:18

Ineke:

Hoi hoi, ik zag net op het 7 uur ochtend nieuws dat een groot deel van Christchurch onder water staat door de hevige regen. Daar waren jullie toch ook? Of was dat een andere plaats. Geniet nog lekker een daagje voor jullie aan je reis beginnen. Ik kan me voorstellen dat je allemaal niet meer weet wat en hoe. Zoveel indrukken, zoveel mooie dingen. Dan is het weer leuk om je foto"s en fikm te zie hahah.
    Kuzzzzzzzzz

• 05 Maart 2014 - 11:08

Marijke:

goed dat je verslagen gemaakt hebt, nog lekker n daagje herinneringen maken en thuis nagenieten, want wat een reis. prachtig. dank je wel voor het delen en veilige vlucht terug, welkom, tis hier lente xxx

• 05 Maart 2014 - 18:20

Marjo En Jaap:

heel leuk om al jullie verslagen te lezen.
    net of je er een beetje bij bent.
    geniet nog van de laatste lootjes
    enverder wensen wij jullie een goede en veilige vlucht
    hopelijk beter dan de heenreis
    liefs en hopelijk tot gauw