dag 29 - Reisverslag uit Wanganui, Nieuw Zeeland van karin en john - WaarBenJij.nu dag 29 - Reisverslag uit Wanganui, Nieuw Zeeland van karin en john - WaarBenJij.nu

dag 29

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg karin en john

04 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Wanganui

Na een koude nacht, we hadden namelijk een unit, geen badkamer en wc dat is in een gebouw op de camping, en dus ook geen lakens. Daar kwamen we een beetje laat achter. Wd hadden gelukkig de lakenzakken die andre had meegegeven dus daar zijn we in gaan liggen. Maar zoals gezegd het was koud, er lag 's morgens sneeuw op de top van de berg. We ontbijten en gaanrichting de haven, we moeten huurauto op tijd inleveren, die mag niet op de boot. Als we onze koffers afafgeven blijkt er nog plek op de boot van 11 uur, dit is mooi, scheelt ons een paar uur wachten. De zon schijnt maar het is erg fris dus gaan we binnen zitten met een bak koffie en wat lekkers. We hebben wat te vieren we zijn vandaag 13 jaar bij elkaar. Het is een mooie overtocht alleen is de zee best ruw, hoge golven zo nu en dan. We komen veilig in Wellington aan, nalen onze auto op en besluiten al vast een stuk te gaan rijden, het regent toch inmiddels. We rijden 200 km naar Wangarui zoeken een motel en hebben een luxe kamer deze keer met eigen spa, dat mag wel op deze feestelijke dag. Er is ook een sauna, daar gaan we eerst in en dan lekker bubbelen wat zullen wij lekker slapen.

• 04 Maart 2014 - 08:36

Ineke En Jan:

Gefeliciteerd met jullie 13 jaar!!!!! Haha, geniet nog maar even van, van al die luxe en spa's, het is al weer bijna voorbij, jullie super vakantie!!!!! Jeetje wat is dat hard gegaan zeg!!!! Nog een paar fijne dagen..... kuzzzzzzzz

• 04 Maart 2014 - 11:36

Remco En Romy:

Van harte gefeliciteeerd met jullie 13 jaar!!!
    Dat er nog maar vele jaren mogen volgen!!!
    Geniet er nog maar eventjes van.

Liefs xxxxxxx Remco en Romy

• 04 Maart 2014 - 13:14

Marijke:

Gefeliciteerd! geniet van elkaar op deze feestelijke dag en van de dagen die nog gaan komen daar. wij hebben nog geen sneeuw gezien trouwens..

• 04 Maart 2014 - 17:52

Henk En Irene:

Gefeliciteerd met deze feestelijke dag! ♡ Nog vele mooie jaren erbij.
    Op naar weer een nieuwe dag belevenissen!

• 04 Maart 2014 - 21:05

Leny:

Hallo, Karin en John,

Gefeliciteerd met jullie 13 jaar samenzijn en ik hoop dat er nog vele mooie jaren volgen.
    Ik wens jullie alvast een goede terugreis toe naar Nederland, hopelijk geen dubbele boeking(en) en geen zoekraken van koffers. BON VOYAGE, bises