dag 15 - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van karin en john - WaarBenJij.nu dag 15 - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van karin en john - WaarBenJij.nu

dag 15

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg karin en john

18 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Taupo

We eindigen onze 14e dag in de spa, we hebben hem helemaal voor ons zelf. Het water is 40 gr, wel heet in het begin maar daarna heerlijk. Goed afkoelen doen we met een biertje erbij en we bellen naar pa via skype om hem toe te zingen hij is jarig vandaag. We klinken er vast op terwijl hij gaat ontbijten, pa nog vele jaren in goede gezondheid kusjes van ons.

we vetrekken de volgende ochtend naar Whaimangu 25 km verderop voor een wandeling door de vulkaanvallei. Ik heb al vaak gezegd dat het hier mooi is maar deze wandeling is adembenemend. We lopen langs de kratersvan oude vulkanen die nu vol zitten met bubbelent water, je hoort het ook en de stoom komt er van af. De tocht is maar 5 km maar we lopen er ruim 2 uur over. Aan het eind van de tocht is een groot meer en een vogelgebied we wachten daar op de bus die ons weer terug brengt naar de parkeerplaats, we zijn er beiden stil van. We picknicken en gaan verder richting Taupo, onderweg pikken we nog een waterval mee. Vroeg in de middag zoeken we een motel, want ja er moet ook gewassen worden, we lopen het stadje rond eten wat, bespreken de boot voor morgen en zo was er al weer een mooie dag om.

• 18 Februari 2014 - 09:18

Danielle Buurman:

Hoi John en Karin,

Wat klinkt het allemaal prachtig zeg maar wat gaat de tijd toch snel. Jullie zijn al weer 2 weken onderweg. Wanneer komen er weer wat foto's, ben zo benieuwd of is het lastig om ze te plaatsen? Groetjes en nog heel veel plezier

• 18 Februari 2014 - 18:25

Marja Van Roon:

Halo Karin en John,

Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben daar.
    Wij genieten met jullie mee.
    Nog een paar mooie weken!!!gewenst (wat gaat het snel hé).

Groetjes de Roontjes