dag 13 en 14 - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van karin en john - WaarBenJij.nu dag 13 en 14 - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van karin en john - WaarBenJij.nu

dag 13 en 14

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg karin en john

17 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Na een heerlijk ontbijt gaan we verder met onze rit door de Coromandel. Het is voor jullie misschien saai, maar oh wat is het prachtig. We rijden helemaal langs de kust, door pittoreske dorpjes, maar dan wel met slingerwegen omdat je door de bergen rijdt. heel raar maar waar. In een dorpje (ik ben de naam kwijt) rijdt een treintje naar de top van de berg met natuurlijk weer een mooi uitzicht. De tocht met de trein is al leuk want je zit met je benen in je nek, maar het mag de pret niet drukken. Eenmaal terug rijden we weer verder, we stoppen nog een paar keer en laat in de middag zijn we terug in Thauranga. Karin bakt pannenkoeken, die eet Henny niet zo vaak, met spek en appel. We zitten de hele avond op het balkon en genieten van een drankje en goed gesprek.

de volgende dag vertrekken john en ik richting Rotorua, Henny gaat weer naar Hamilton want de hond zit in een kennel daar. Het is voor ons niet ver rijden en we baan naar park Puia, hier zijn de geisers die spuiten uit de grond. Wat is de natuur toch mooi, modderpoelen spuitend warm water en een mooie groene omgeving. We kijken onze ogen uit. Ook bekijken we een show van de maories met zang en dans, daar wordt je vrolijk van.
we besluiten te overnachten hier en zoeken een hotel met spa waar we de hotwatersprings zelf gaan ervaren.

• 17 Februari 2014 - 10:10

Anja Meijer:

Hallo Karin en John,

Iedere dag een stukje New Zealand, ik reis bijna met jullie mee. Voor mij terug in de tijd, ik ruik de kraters en zie de beelden voor me. dank jullie wel.
    Heel veel plezier en blijf schrijven!
    groetjes Anja

• 17 Februari 2014 - 11:47

Rina Slooff:

Leuk hoor om zo alles te lezen .de eerste keer was mijn computer gecrast tweede poging.
    ook erg bijzonder om de foto.s te bekijken hoor geniet er van!!!!liefs weer van ons

• 17 Februari 2014 - 12:37

Ineke:

Hoi hoi, hopelijk hebben jullie je eigen Spa gevonden. 14de dag alweer, gaat snel he. We heel leuk om te zien en te lezen xxxxx