dag 11 en 12 - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van karin en john - WaarBenJij.nu dag 11 en 12 - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van karin en john - WaarBenJij.nu

dag 11 en 12

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg karin en john

15 Februari 2014 | Nederland, Nieuwegein

Na een goede nachtrust gaan we om 9.00u op pad naar Thauranga om weer bij Henny te zijn. Het regent een beetje maar dat is om te rijden niet erg, het verloopt allemaal voorspoedig we stoppen alleen voor een bak koffie en komen om 13.30u aan in Thauranga. Henny is er ook al en na een bakkie vertrekken we richting de haven voor een rondwandeling rond de berg. We zien een cruise schip vertrekken en dat is een mooi gezicht, op de terugweg naar huis halen we chinees en eten dat buiten op (sorry jongens maar het is nog steeds mooi weer).
De volgende dag heeft Henny een tripje geregeld naar de Coromandel Peninchela, we rijden weer over mooie wegen, het lijkt soms Oostenrijk, danweer Rhodos met uitzicht op zee, heel byzonder. We stoppen voor een picknick op het strand en rijden verder naar Hahei een plaatsje langs de kust, we maken daar een wandeling naar de gove, een gat in de rots op het strand. Ook weer mooi en warm, we willen met de watertaxi terug, maar die komt natuurlijk niet, dus lopen we weer terug. We eindigen de dag in whitianga waar we een motel zoeken, deze zitten allemaal vol er is een viswedstrijd. Een lieve man van een motel belt een vriend met een b&b deze heeft nog plaats, we gaan heerlijk eten en na een douche gaan we lekker naar bed. Morgen weer een nieuwe dag, ben benieuwd wat het brengt tot dan.

• 15 Februari 2014 - 12:00

Remco En Romy:

Heeerlijk hoor elke dag steeds weer wat nieuws en moois zien, en dat op je eigen tempo! Genoet er maar lekker van en niet te bruin worden he!!!!!! Liefs Remco en Romy

• 15 Februari 2014 - 17:37

Andre:

Jullie doen veel zeg! Ben blij dat het allemaal goed gaat!

• 16 Februari 2014 - 21:31

Jan Ruinard:

Hallo J&K,

Wat een mooie verhalen. en belevenissen.
    Geniet maar van al het goede.
    Nu een paar rustige dagen?
    HG J&W