dag 4 en 5 - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van karin en john - WaarBenJij.nu dag 4 en 5 - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van karin en john - WaarBenJij.nu

dag 4 en 5

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg karin en john

07 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, New Zealand

Er zijn vele wegen die naar rome leiden
het huilen staat me nader dan het lachen
we veel reist kan veel verhalen kortom er was geen weg meer terug. Tot kualalumpur ging het goed we zijn om 4.00u vertrokken uit hotel in singapore. Op het vliegveld bleek onze vlucht naar kualalumpur geregeld maar onze ticket naar Auckland konden ze niet geven maar dat kwam goed in kualalumpur (wij sukkels geloven dat dan ook) onze koffers werden vast door gelabeld naar auckland. So far so good, echter op kualalumpur bleek onze vlucht overvoekt. Geen probleem volgens een vriendelijke meneer en hij ging aan het regelen we mochten naar Perth jawel in Australië maar dan wel bisnessclass (gaaaaf) daar een overstap naar auckland. Het ging allemaal prima en we werden goed verzorg aan board. Op de vlucht naar auckland waren we weer gewone mensen en zo kwamen we s nachts om 5.00u nz tijd aan, nicht henny was al weer weg want die begreep niet waar we nou bleven onze telefoons deden het niet, we zijn nl. Buiten europa. En onze koffers waren er ook niet die hadden ze in kualalumpur weer van de band gehaald. Dus daar staan we dan en oh ja het regent hier. We kopen eerst een andere simmkaart en bellen henny die was helemaal opgelucht dat we terecht waren maar inmiddels weer thuis, we zijn dan ook 6 uur later.we regelen op het vliegveld een shuttlebus die ons om 8.30 naar hamilton brengt en dan zijn we om 11.30u bij henny. Kortom we zijn zo'n 30 uur erder maar he wel in nieuw zeeland vandaag (dag 5) komt er geen verslag we gaan maar eens slapen. Jaja we wilden avontuur nou dat krijgen we dan ook! Groetjes van ons

• 08 Februari 2014 - 13:04

Anja Meijer:

Lieve Karin en John,

Spannend, avontuur, ook Australië even mee gepakt, eerst eens goed slapen en dan hoort het bij de mooie verhalen van deze vakantie.
    veel plezier.

• 08 Februari 2014 - 15:13

Andre En Danielle:

Na regen komt....
    Wel businessclass, dat scheelt dan weer!
    Nu lekker genieten!

• 08 Februari 2014 - 22:33

Leny Legret-hebly:

Zojuist een skype-gesprek met jullie gevoerd. Fijn om te zien dat jullie bij mijn zus Henny zijn en nog wel met mooi weer, dat is wat anders dan hier in La Douce France.
    Oui, oui, ik zeg altijd als je thuis de deur dichttrekt om op reis te gaan: wat zullen we voor verrassingen krijgen? Reizen blijft avontuurlijk (heerlijk), jullie avontuur is begonnen. GENIET VAN HET SAMENZIJN, van alle indrukken. Dikke kus van LENY

• 09 Februari 2014 - 10:00

Cees:

Wat een reis
    Wat een ervaring rijker
    In business class nog wel en zo maar ook in Australië geweest dat kunnen de meeste niet zeggen
    Maar het positieve van in zien en nu heerlijk gaan genieten in het nieuwe Zeeland
    Veel plezier
    Cees

• 09 Februari 2014 - 12:02

Jan En Anja:

Als jullie het doen doen jullie het goed zeg. Gelijk Australië meepakken.
    En Businessclass net als A en D.
    Gelukkig alles goed gekomen.
    Geniet er van.
    We blijven jullie volgen.
    Zien we een beetje gelijkenis tussen je nicht en jou of is dat verbeelding???

Gr. Anja en Jan

• 09 Februari 2014 - 13:50

Jaap En Marjo:

Spannend, vooral die koffers zijn heel herkenbaar. Sterkte en geniet. Jaap en Marjo.

• 09 Februari 2014 - 14:18

Reiny Keesmaat:

O lieve schatten wat en reisverslag.
    Ik hoop dat jullie nu mogen genieten,
    maar tegenslag en lieve mensen om je heen die toch weer dingen regelen.
    dat je weer verder kan.is ook een geweldige ervaring
    wat kun je je zonder koffers je ongelukkig voelen,maar jullie kracht overwindt vast alles.
    Veel goede mensen toe gewenst op jullie reis!

• 09 Februari 2014 - 16:29

Jan Ruinard:

Hallo J&K

Zo, weer wat slaapuren ingehaald, en bijgekomen?
    Wat een belevenissen zo zeg.
    Maar gelukkig ; eind goed, al goed.
    Karin, volgens mij heb jij telepathische gaven, want je vertelde al eerder wat extra spulletjes in de handbagage te doen, want............je weet maar nooit wat eerder aankomt, de koffers of jullie?
    En zie, ook deze vraag is tussentijds beantwoordt.
    Wanneer dan uiteindelijk alles weer afgeleverd is (koffers) kan de pret beginnen.
    Geniet van het betere weer, en wanneer jullie terugkomen, neem je er maar wat van mee, want het is hier nu een frisse bedoening.
    En ja, wie zou dat niet willen zo'n tussendoortje naar Australië, met "slechts" een paar uurtjes verschil. ?
    Ik zou het wel weten hoor.

Veel plezier op jullie avontuurlijke reis en wees voorzichtig.
    Hartelijke groet
    Jan & Willeke

• 09 Februari 2014 - 16:32

Jan:

PS
    Hadden we dan toch mee moeten gaan?